УМОВИ ПОВЕРНЕНННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ

 

Придбаний у нашому інтернет-магазині товар ви можете повернути/обміняти протягом 14 календарних днів з моменту отримання посилки, за умови, якщо він не використовувався, а його оригінальна упаковка (безпосередньо та, в якій ви отримали сам товар), товарний вигляд, споживчі властивості, етикетки, пломби, ярлики, збережені.

 

Повернути товар в наш інтернет-магазин Ви можете, дотримуючись наступного порядку:

1) заповніть заяву на повернення товару та додаток до заяви (заяву на повернення товару та додаток до заяви Ви можете завантажити на сайті нашого інтернет-магазину у розділі «Обмін та повернення». Після завантаження заяви та додатка, роздрукуйте їх, уважно ознайомтесь із їх текстом, правильно та у повному обсязі заповніть вказані документи. У додатку до заяви поставте відповідні позначки, якими Ви підтверджуєте, що дотрималися всіх умов, що є необхідними для повернення товару);

2) запакуйте товар в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті). Під оригінальною упаковкою мається на увазі та упаковка, в якій цей товар було отримано.ВАЖЛИВО! Оригінальна упаковка повинна бути без пошкоджень (без скотчу, написів, наклейок та інших елементів, які можуть зіпсувати товарний вигляд, частиною якого є і упаковка);

3) вкладіть у посилку товар в оригінальному пакуванні та заповнену заяву на повернення разом із додатком;

4) зверніться у зручне для Вас відділення Нової Пошти, оплатіть послуги з доставки (повернення) та відправте товар разом із заповненою заявою та додатком поштовим відправленням (НЕ ПІСЛЯПЛАТОЮ), вказавши наступні дані отримувача:

- отримувач: Станєва Надія Костянтинівна;

- тел. +380 (93) 05 53 734;

- відділення № 2, місто Одеса.

 

Продавець відмовляє у поверненні товару (крім гарантійних випадків), якщо:

- покупець повертає товар після 14 днів з дня його отримання;

- на товарі містяться сліди його використання, не був збережений його товарний вигляд і споживчі властивості (наприклад, на товарі наявні плями, шерсть, інші забруднення, потертості, сколи, зім’ятість, присутній сторонній запах, товар став розтягнутим, пошкодженим та ін.);

- порушена оригінальна упаковка товару (наприклад, на упаковці наявний скотч, написи, наклейки чи інші елементи, які можуть зіпсувати товарний вигляд, частиною якого є і упаковка) чи товар повертається не у повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті та за наявності доданих інструкцій, гарантійних талонів та інших вкладень, що були разом із товаром);

- відсутня заява на повернення товару та додаток до заяви (неправильне заповнення заяви на повернення товару або неповне її заповнення ускладнює оформлення повернення товару та робить цей процес значно довшим);

- покупець повертає товар, що не підлягає обміну та поверненню (перелік товару, що не підлягає обміну та поверненню, затверджений постановою Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» № 172 від 19 березня 1994 року);

- покупець не оплатив вартість товару та вартість послуг з доставки (повернення) товару продавцю (при поверненні товару, послуги з доставки товару сплачуються покупцем. У випадку, якщо покупець відправив товар без оплати доставки товару, такий товар продавцем не приймається). 

 

Якщо ви отримали не той товар, який замовляли чи товар неналежної якості, ви повинні у повному обсязі виконати ці умови щодо повернення та обміну товару (у тому числі оплатити вартість послуг із доставки (повернення) товару. У свою чергу, ми компенсуємо вартість послуг з доставки (повернення) товару та здійснимо його обмін:

- після того як пересвідчимось, що ви отримали не той товар з нашої вини;

- після того, як товар пройде відповідну експертизу та буде встановлено, що він дійсно є товаром неналежної якості (у випадку якщо повертається пошкоджений чи бракований товар).

Окремо звертаємо увагу на те, що вміст посилки слід перевіряти у місці її отримання перед тим, як забирати посилку з відділення поштового зв’язку (це стосується перевірки комплектності товару, наявності у посилці саме того товару, що відповідає номеру Вашого замовлення та ін.) 

У випадку, якщо покупець отримав товар у відділенні (не перевіривши вміст посилки), а після його отримання встановив, що у посилці наявний товар, що відрізняється від замовленого, або товар не у повній комплектації, то продавець здійснює повернення/обмін товару (чи доставляє відсутні комплектуючі елементи) тільки після того, як покупець доведе, що він отримав дійсно не той товар чи товар не у повній комплектації. У такій ситуації, доказами покупця можуть бути, зокрема, записи з відеокамер відділення поштового зв'язку, які покупець отримує власними силами та надає продавцю (саме для цього покупцю слід перевіряти посилку у місці її отримання).

У випадку, якщо  покупцем буде доведено, що у посилці дійсно був наявний товар, відмінний від замовленого, чи товар не у повній комплектації, то продавець належним чином оформлює повернення товару (з компенсацією вартості товару та послуг із доставки товару) чи за власний рахунок здійснює доставку відсутніх комплектуючих товару.

 

Повернення грошових коштів покупцю відбувається протягом 7 (семи) днів з моменту успішного прийняття посилки на самому складі повернення (не плутати із доставкою у цільове поштове відділення) після проходження експертизи товару. 

 

1.Заява на повернення товару

2.Додаток до заяви

 

Просимо звернути вашу увагу, що консультацію та уточнення статусу вашого повернення можете отримати тільки за номером телефону 0(895)-22-3333  
Всі інші номери вказані на сайті це відділ продажу та отримати консультацію щодо обміну та повернення не можливо зателефонувавши по них!
Єдиний номер технічної підтримки інтернет магазину з питань Обмін-Повернення 0(895)-22-3333